poniedziałek, 29 grudnia 2014

Scania R Topline - Mlekovita (PL)

Dawno, dawno temu, jeszcze na starym forum (już nie istniejące forum 1/87.pl) zobaczyłem u Jarekoma model Volvo z naczepą Mlekovity. Pamiętam jak pokazywał zdjęcia oryginału i opisywał jak projektował kalki. Stwierdziłem, że nie może to być nic trudnego i że sam spróbuję wykonać takie kalki. Tak zaczął się pomysł zrobienia zestawu z Mlekovity, a było to kilka lat temu. W rezultacie kalki zostały zaprojektowane, wydrukowane i... trafiły do szuflady. Ta czekały na swoją kolej aż do dziś. 
Długo też nie mogłem zdecydować się jaki ciągnik zrobić do tej naczepy (mnogość wyboru w taborze Mlekovity jest spora), ale w ostateczności wybór padł (jak zwykle ;-) na Scanie. 
Model miał z założenia wyglądać na taki który nie jest myty codziennie i jest raczej wołem roboczym niż ozdobą floty.
Na modelu po raz pierwszy testowałem kurzenie specyfikami AK Dust za pomocą aerografu. Najfajniejszy efekt (choć mało widoczny) powstał na szybie, w postaci śladów po wycieraczkach.

Kolejny model już trafił do warsztatu i jak czas pozwoli to do lutego będzie gotowy. Uchylając rąbka tajemnicy, podpowiem że będzie to również polska firma.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz