niedziela, 24 lutego 2013

[1/72] T-72 M1 LWP #1

Na warsztat wraca skala 1/72, a to oznacza że mam urlop ;-) Kontynuując wątek pojazdów Wojska Polskiego postanowiłem zrobić (a właściwie dokończyć, bo zaczęty był dawno temu) czołg T-72 M1 w malowaniu z połowy lat 80-tych XX wieku. Złożony model (Revell) został zrobiony "na szaro" surfacerem, a na to trafiła pierwsza warstwa farby na podwozie. Przy okazji zrobiony został również pre-shading całości.



Malowanie kadłuba rozpocząłem od pomalowania wszystkiego na zielono, a następnie stopniowo rozjaśniłem niektóre elementy, dla uplastycznienia malowania. Kolor niestety dobrany na oko, gdyż informacji źródłowych o prawidłowym kolorze brak. Po wyschnięciu podmalowałem kilka detali i całość pokryłem bezbarwnym lakierem błyszczącym, przygotowując model do położenia kalkomanii.



c.d.n.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz